13 Ağustos 2010 Cuma

BASLARKEN.....

Coook uzun zamandir hayalimi gerceklestirmek icin su ani beklemisim.
Cookiem bana anne blog actim deyince en az onun kadar heveslendim ,o ozgur ruhunu yayinlamasini heycanla izledim ve izliyorum,ve hep ben de yazmaliyim deyip durdum., nasil  duzenlim, ne isim verim ne yazim derken vakit gecti! bu sabah artik basliyorum diye kalktim ve icimden ne geciyorsa ,kalbim beni nereye yonlendirecekse akisa birakarak ani yasiyarak yazmaya karar verdim . N'importe quoi!
Tesekkurler Cookiem

Ilk icimden  ornek bir basari oykusu olan BIFO Salzburg Konseri fikirlerimi paylasarak baslamak geldi
 Bu Sahane atilim  hakkinda o kadar guzel olumlu seyler yazildi ki artik soylicek bisey kalmadi gibi ; ben sadece orada bulunmanin tarifi imkansiz zevkini ve gururunu bize yasttiklari icin once canim arkadasim Zeynep Hamedi ye daha sonra emegi gecen tuuuum nazik kibar caliskan genc Borusan ailesine tesekkur etmek istiyorum, Sef Sascha Goetzel ve o kocaman orkestra uyelerini ayakta alkisliyorum.Incelendiginde ve Sef ile yaptigimiz kisa sohbet neticesinde duygularinizi dinleyerek ve aktararak inananarak, icten yasayarak severek ruhunuzu vererek neleri basarabileceginizi cok etkileyici olarak tanik oluyorsunuz.Kendine ve evrene guvenmenin ne sonuclar getirdigini gormek cok guzel..

Fazil Say ise nefesimizi kesti ! herhalde soluk almadan dinledigim nadir klasik muzik parcasiydi..Kendisi pianosu notalari bir butunolmustu , sahne de muthis bir estetik   kitle  vardi , Nirvana Yandi Muhtesemdi







Iyi ki Gitmisiz.....

3 yorum:

  1. Canım Candanım, ben teşekkür ediyorum sana,
    katılımına, desteğine, paylaşımına tüm
    Borusan Kültür Sanat ve kendi adıma.
    "Başlarken" onurlandırdın bizi sağol varol.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...